Start Tracking

Recent tweets for "terlupa"

Kedekatan seperti apa yang kau inginkan? Kala rasaku kian senyap, sentak kau sentuh lagi binarku, mekar sukma. Namu… https://t.co/kY2CtGuXaC
173 followers     DIY-SRG     Reply Retweet Favorite
@Perindu48552556 Wow.....kalimah indah berseni Menjadi belaian rasa Di kala menjelangnya fajar Terukir nukilan ras… https://t.co/5FtrcVp5KS
873 followers     KOTA PENGERANG     Reply Retweet Favorite
RT @BukanFattahAmin: What is wrong with me. Isi minyak sampai terlupa nak keluarkan nozzle minyak ni. Habis putus. Dah la kena ganti. Es… https://t.co/tta15gDctV
7,283 followers     Shah Alam     Reply Retweet Favorite
RT @mrdhyh____: Kadang perempuan terlupa diri mereka ini mahal, punyai maruah dan harga diri. Selalu lah doa minta pada Allah supa… https://t.co/Ebsvmh78L5
478 followers     Reply Retweet Favorite
Ketika tulus mencinta, meski dia telah berikan luka yg tak terlupa, rasa yang ada takkan pernah sirn AYULICIOUS BANGGA
37 followers     Reply Retweet Favorite
Ketika tulus mencinta, meski dia telah berikan luka yg tak terlupa, rasa yang ada takkan pernah sirna, terutama kenangan indah bersamanya.
958 followers     Reply Retweet Favorite
Sahabat adalah seseorang yang bisa mengerti setiap lirik hati kita, pada saatnya mungkin kita terlupa akan lirik ha… https://t.co/PZywOT33bq
365 followers     Banjarmasin     Reply Retweet Favorite
Terkadang, bukan kenangan buruk bersama seseorang yg buatmu sangat terluka, tapi kenangan indah bersamanya yg tak bisa terlupa.
252 followers     Reply Retweet Favorite
RT @mrdhyh____: Kadang perempuan terlupa diri mereka ini mahal, punyai maruah dan harga diri. Selalu lah doa minta pada Allah supa… https://t.co/Ebsvmh78L5
406 followers     Johor Bahru, Johor     Reply Retweet Favorite
Eh Sorry, terlupa. I only exist when you need something je kan
214 followers     Bentung, Pahang     Reply Retweet Favorite
Ketika tulus mencinta, meski dia telah berikan luka yg tak terlupa, rasa yang ada takkan pernah sirna, terutama kenangan indah bersamanya.
23 followers     indonesia     Reply Retweet Favorite
nightmare yang kian terlupa , 5 hours of working suddenly file crash 😇😇😇
1,141 followers     kedah , malaysia     Reply Retweet Favorite
RT @KonsortiumWakaf: Jika kita tak sempat berbakti kepada org tua kita semasa hidup, inilah masanya. Mari berwakaf untuk arwah melalui… https://t.co/H6geX2Zpvc
420 followers     Bandar Machang, Kelantan     Reply Retweet Favorite
i don't think I'll ever try bende ni.. sebab aku fikir kalau tetiba terlupa nak tekan mana nak bukak payung cane sh… https://t.co/wP1hnctYrf
118 followers     Reply Retweet Favorite
RT @rusydnn: penat - penat mencari stokin, akhirnya terlupa kasut . penat - penat mengejar dunia , akhirnya tertinggal akhirat . sia - sia .
15,043 followers     Didi's 🧸     Reply Retweet Favorite
alaaa terlupa nak tengok run bts.
283 followers     Malaysia     Reply Retweet Favorite
selain membabi bodoh, pergi mampos juga ye 🥰. terlupa pulak opsie
123 followers     your mind     Reply Retweet Favorite
Nk declare cuti mingguan, declare cuti tahunan, hari2 nk kene screening, nk kene check in my sejahtera lagi... Kdg2… https://t.co/zZeHU9LOP4
437 followers     70300     Reply Retweet Favorite
Ketika tulus mencinta, meski dia telah berikan luka yg tak terlupa, rasa yang ada takkan pernah sirna, terutama kenangan indah bersamanya.
2 followers     Reply Retweet Favorite
RT @notyourgirlayy: Sebelum aku terlupa ; happy 19th syeeeeemiiiiii 💖🥺 i wuv youuu 🥰 @syamimiiinadia https://t.co/B24NDmRKWR
292 followers     Reply Retweet Favorite