Start Tracking

Recent tweets for "tak…"

RT @amirulicio: Tak mintak banyak, Harap 2022 nanti keluarga aku masih ada disisi. Umur mak ayah aku panjang, sihat walafiat dan rezeki mengalir macam air.
95 followers     Malaysia     Reply Retweet Favorite
RT @dineshk52796940: #justiceForRailwayStudents Modi ji kab tak jagiyega Ye bhi bole dijiye 2024 se pahle koi umid h .Bhaio or bhano ro… https://t.co/3VUbNTLd59
0 followers     Reply Retweet Favorite
Ingat ya cantik. Mencari duit itu tak semudah meminta duit, ingat ya cantik...
41 followers     Lumajang, Indonesia     Reply Retweet Favorite
RT @LagaCawan: Zaman PH memerintah, harga barang turun, tapi dia tak nak puji usaha kerajaan dan Menteri, tapi bantai kata BMF tur… https://t.co/5SDyCWzU50
215 followers     Port Dickson, Negeri Sembilan     Reply Retweet Favorite
RT @madgirl_josh: 아 미쳤나봐 ㅠㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ https://t.co/4jfmUuhu9j https://t.co/5isxSkPnRF
22 followers     구독/성인/잡덕     Reply Retweet Favorite
sedih pulak bila dapat tahu geng geng semua dah tau bila bos call dorang. aku ni terkontang kanting sorang sorang l… https://t.co/IZKAsku2s7
11 followers     Wilayah Persekutuan Kuala Lump     Reply Retweet Favorite
RT @Socialbeing8: Kab tak sahenge ? PRATIK STANDS STRONG
102 followers     Reply Retweet Favorite
@MZ_GOV_PL A ile nie pełnym? Czy tak jak reszta świata uznajecie ludzi przez boosterem jako nie w pełni zaszczepionych?
18 followers     Reply Retweet Favorite
RT @MrsRachelIn: Bila Memaksakan khendak, tindak tegas, supaya mereka tau negri ini punya aturan yang harus dipatuhi Semangat NKRI b… https://t.co/3ZzIjgqiRp
399 followers     Reply Retweet Favorite
@megblvd tez tak mysle
964 followers     England, United Kingdom     Reply Retweet Favorite
RT @CzeKuku: Mam potężny problem z solą TT. Otwiera się za 10 razem. Napisanie tweeta to mordęga. Czasami za 6 razem mogę dopier… https://t.co/KULuV8ElcR
282 followers     Reply Retweet Favorite
RT @ndagels: Gajah segede gitupun tak nampak https://t.co/taqYT1g9fA
63 followers     Reply Retweet Favorite
Ayam Kepak Madu ala pewarna merah di tempat saya, secara rasmi harga RM2. Memang tak dah aku beli. Siyes auu
144 followers     Shah Alam, Malaysia     Reply Retweet Favorite
@loverswishIist no wlasnie u mnie bread house tak ma ale costa wymieniala na wszystkie normalniexd no coz
251 followers     23     Reply Retweet Favorite
Turun bawah nak makan nasi ayam, ayam kena rembat dengan kucing 😭 adik aku laa ni tak tutup pintu
460 followers     Reply Retweet Favorite
RT @RajeshK42034238: Railway apprentices ko kab tak job milega sarkar rojgar ki baat q nhi karta hai #JusticeForRailwayApprentice… https://t.co/moNAx603BN
16 followers     Reply Retweet Favorite
@SheikhMustaali Actually hobi aku memang buat anak buah aku menangis. Tapi harini tak sengaja pun sebab aku nak cepat!
583 followers     Reply Retweet Favorite
@iamdelecious Tak masalahnya kat whatsapp kedai lain post sini kedai lain kenapa
242 followers     MY-EG     Reply Retweet Favorite
RT @pedoqpop: baik ambik eman bana, tak payah berlakon tunggang agama https://t.co/4RatyDLv4d
772 followers     PNG     Reply Retweet Favorite
RT @f4izalhassan: Rupanya mak bapak dah lama bising sejak cikgu mula positif minggu lepas. PIBG nak masuk pun sekolah halang. Kes ma… https://t.co/f4RK0FgqNH
553 followers     Reply Retweet Favorite