Start Tracking

Recent tweets for "sayangkan"

@INABadminton sebenernya udah ga kaget si tim bulutangkis Indonesia wdn dari bwc, tapi sangat di sayangkan pbsi ini… https://t.co/bEUntxDJfv
205 followers     Reply Retweet Favorite
@stbxdzp teruskan luah your feeling dalam lukisan if this is the best way. jangan pendam okey? don’t worry dear nob… https://t.co/lVSxq3wmWN
1,050 followers     Perak     Reply Retweet Favorite
RT @Maz_Hokage: @triajaaa Sangat di sayangkan 😥😥 Seorang Raider harus kena kasus yg kayak gini..
15,251 followers     🐱     Reply Retweet Favorite
@YueHaikal @panditfootball Yang saya sayangkan kok kena bench, kalau kena kepala 1 atau 2 orang kan lumayan. 😂 Kurang presisi
118 followers     Tambaksari, San Siro, OT     Reply Retweet Favorite
@tawon1299 Benerrr Yg sangat gue sayangkan sih daddies sama loenil. Salah satu dari nereka bisa aja tahun depan gk… https://t.co/xryzBU5q5U
128 followers     Reply Retweet Favorite
RT @VeraFebyanthyID: Warga hampir bunuh diri akibat terlilit bunga pinjol. Demokrat sayangkan lambannya sikap tegas OJK https://t.co/qhEq4faoJ2
2 followers     Reply Retweet Favorite
RT @santapanhidup: Semakin kita nak berubah, semakin hebat ujian Allah beri. Bukan sebab Allah tak sayangkan kita, tapi Allah nak pros… https://t.co/IE0xqa4XQ9
0 followers     Reply Retweet Favorite
RT @Ramadhan5077: Sudah terjadi bertahun-tahun yang lalu,teriakan ibu Suriah menggema di seluruh pelosok negri Suriah dan berlanjut h… https://t.co/O7RxKHYO7I
415 followers     Reply Retweet Favorite
RT @sulphuricacids: Orang yang ikhlas sayangkan kau, dia akan tetap layan kau dengan lemah lembut walaupun dia dah banyak terasa hati dengan kau.
189 followers     Reply Retweet Favorite
RT @santapanhidup: Semakin kita nak berubah, semakin hebat ujian Allah beri. Bukan sebab Allah tak sayangkan kita, tapi Allah nak pros… https://t.co/IE0xqa4XQ9
5 followers     Beranang, Selangor     Reply Retweet Favorite
RT @bckupacc99: LDR ni bukan mudah nak jaga. but bila kau dalam situasi ni kau kena pandai handle hubungan supaya kekal lama, trust… https://t.co/PgY3eMRng2
102 followers     Malaysia     Reply Retweet Favorite
RT @sulphuricacids: Orang yang ikhlas sayangkan kau, dia akan tetap layan kau dengan lemah lembut walaupun dia dah banyak terasa hati dengan kau.
29 followers     Reply Retweet Favorite
mungkin sebenarnya salah satu diantara kita tidak ada yang pergi, kita hanya saling menunggu untuk sebuah kepastian… https://t.co/zfvW7ye5Z4
42 followers     Reply Retweet Favorite
Biy.. Walau sekuat mana pun syg, ibu, adik2 dan keluarga yg lain doa utk biy. Kami cuba tarik biy untuk kembali pad… https://t.co/oNMVytX9rm
211 followers     Reply Retweet Favorite
Harap dia akan terus sayangkan aku. Walaupun nnti aku dah tkde.
28 followers     Reply Retweet Favorite
@wenxujnhao aamiin, semangat yu? mungkin gue gatau masalah apa yang lagi lu hadapi, atau apa yang lagi lu rasain, t… https://t.co/jru0oMA3JY
570 followers     Pelukan Jeonghan     Reply Retweet Favorite
RT @santapanhidup: Semakin kita nak berubah, semakin hebat ujian Allah beri. Bukan sebab Allah tak sayangkan kita, tapi Allah nak pros… https://t.co/IE0xqa4XQ9
84 followers     Reply Retweet Favorite
@permenkakibiru @__imsournoelle @bxddieblvsh @tubirfess yg aku liat kipe sm becca ni kaya putus nyambung, krna semp… https://t.co/IHI4rsN36l
623 followers     park jimin     Reply Retweet Favorite