Start Tracking

Recent tweets for "niggas"

@therealnuky Awwww nawwwwwww not the I love you line niggas seen that and said https://t.co/RAJb992hgX
333 followers     Reply Retweet Favorite
Niggas rap all day bout how they was real killas at 12 now a 15 year old kill them and he a demon Ite Bruh
258 followers     Reply Retweet Favorite
2,604 followers     Shreveport ➡️ Baton Rouge, La     Reply Retweet Favorite
When niggas post about sex 24/7 it’s such a turn off. Girl be a hoe in silence.
882 followers     Washington, DC     Reply Retweet Favorite
I hate niggas that feel like you supposed to give them some pussy because of who tf they THINK they are! Like BEAT… https://t.co/RihRzzatPO
1,254 followers     Reply Retweet Favorite
RT @Condxne: Niggas go to a party just to stare at a bitch for three hours then text her you looked good tonight
660 followers     Yb/the weekend enthusaist     Reply Retweet Favorite
I hate niggas ong
107 followers     Fayetteville, NC     Reply Retweet Favorite
hate when niggas see me decline their call and they call again , fuck is you doin
63 followers     neptune .     Reply Retweet Favorite
RT @kapethagoat: tell your ceo to come tap in with the real niggas doing this shit… https://t.co/DiGbjGZ18A
59 followers     Reply Retweet Favorite
@AshleySherelle They Done Fucked Ten Niggas Drinking Wock Or Saying It Around Them That’s Why They Slow, I Hate Bit… https://t.co/QtqMzhIteJ
18,995 followers     Chicago, IL     Reply Retweet Favorite
I hope you niggas plan on showing y’all knees this summer. Leave them big ass shorts at home baby
2,948 followers     CLE     Reply Retweet Favorite
@JGalvan66 Them niggas finna pull plan z out next https://t.co/xQlHs1D4xV
135 followers     North Carolina, USA     Reply Retweet Favorite
@wopsolo Very much so. They are possibly the biggest perpetuators towards homophobia. I’ve had female friends who l… https://t.co/6HnMDmX3Jf
6,673 followers     beyond you, but meet me here.     Reply Retweet Favorite
niggas finally stopped complaining about that aot ending 😙
68 followers     Reply Retweet Favorite
Real niggas got pretty feet! Stop that toxic masculinity shit ! You not more of a man cause you got fungus https://t.co/FweptIxweI
1,235 followers     El Barrio     Reply Retweet Favorite
Niggas b like u don’t see me calling u? No bitch im depressed
34,352 followers     Reply Retweet Favorite
Niggas are weird lmao
1,330 followers     The Hidden Leaf Ca     Reply Retweet Favorite
These new niggas just not IT
674 followers     Yo bitch house     Reply Retweet Favorite
Niggas Just Wanna Fck And Suck On Me Where’s The Loyalty At
906 followers     St Louis, MO     Reply Retweet Favorite
RT @YEATHATSBAE: niggas do be messy playing both sides & telling a bitch business to his other girl lol.
158 followers     under these bitches skin     Reply Retweet Favorite