Start Tracking

Recent tweets for "ikashafarey"

craving nasi kandar
82,449 followers     Malaysia     Reply Retweet Favorite
tengok story mostly semua dekat Penang. dah macam berjanji ye...
82,449 followers     Malaysia     Reply Retweet Favorite
RT @putmrsya: @Ikashafarey_ the fact that she cares about others more than herself
131 followers     Malaysia     Reply Retweet Favorite
1 followers     Petaling Jaya, Selangor     Reply Retweet Favorite
RT @AzrilVienna: Apa beza Gaji & Rezeki? Semua orang ada gaji. Dan belum tentu semua orang ada rezeki. https://t.co/7H8L8kUH2N
82,449 followers     Malaysia     Reply Retweet Favorite
RT @RaufHusin: Aku dah kata Bront Palarae ni antara pelakon yang versatile korang taknak percaya. https://t.co/ERB7MN8mqY
82,449 followers     Malaysia     Reply Retweet Favorite
RT @tinashz_: i wanna delete my life and restart again.
82,449 followers     Malaysia     Reply Retweet Favorite
RT @a1mvn: Hm susahnya nak faham grammar… susahnya nak faham tenses… singular plural pun masih keliru ni… Korg ada masalah d… https://t.co/PU95MaRNhW
82,449 followers     Malaysia     Reply Retweet Favorite
RT @Peluang_KerjaMY: Bacalah doa ini. Semoga kita dapat rezeki yang tak disangka-sangka. Amin https://t.co/sK6KiZRrrC
82,449 followers     Malaysia     Reply Retweet Favorite
RT @lizstevie28: LIES. I don’t want. I prefer to WFH permanently, and the option to WIO whenever I want to or need a change of pace/… https://t.co/s5LWonEYmK
82,449 followers     Malaysia     Reply Retweet Favorite
RT @Tok_Tek: Untuk peminat kucing. https://t.co/J9zxKmlbdC
82,449 followers     Malaysia     Reply Retweet Favorite
RT @mediumbrownc: Pedengki ni kita tak boleh tampar muka dia, kita boleh doa untuk diaorang dapat happiness supaya tak kacau hidup or… https://t.co/oNBEYzrP1I
82,449 followers     Malaysia     Reply Retweet Favorite
82,449 followers     Malaysia     Reply Retweet Favorite
RT @rabbaniahmad2_: Fobia seorang lelaki. Orang minta potong sikit je, bukan potong sampai tinggal sikit😭 https://t.co/amG9ZXsaKg
82,449 followers     Malaysia     Reply Retweet Favorite
RT @yaelahgalauuu: Respect banget sama perempuan yg hidup berkali kali di matikan keadaan. Yg raut wajahnya sllu memaksa bahagia padah… https://t.co/eatsUrdMbH
82,449 followers     Malaysia     Reply Retweet Favorite
RT @ayuazizz: Conclusionnya, girl, you bayar jelah air sendiri. Beli baju sendiri. Bayar semua sendiri. So takdelah sakit hati… https://t.co/5z71jrEcNz
82,449 followers     Malaysia     Reply Retweet Favorite
RT @ikarbertweet: Normalize betulkan isteri kalau dia bagi pendapat yg salah. Membenarkan kesalahan adalah satu bentuk hubungan yg tidak sihat.
82,449 followers     Malaysia     Reply Retweet Favorite
RT @DerinaGabby: One day the word “soon” will be replaced by “finally”
82,449 followers     Malaysia     Reply Retweet Favorite
RT @paradigmafilm: Adegan Jurassic Park yang dihapus karena alasan terlalu gemesin. https://t.co/ElYrGEItBG
82,449 followers     Malaysia     Reply Retweet Favorite