Start Tracking

Recent tweets for "fandom"

RT @ncitybase_: nctbase hallo injeuni, sekarang kan masih tanggal 9 siang, masih waktunya ssd belum nsd. Bisa gak up nya nanti aja,… https://t.co/7gZ2BMkh2U
633 followers     Reply Retweet Favorite
RT @taemworks: we kinda behind in twt mention stats, so pls tag @BTS_twt because no way we lose our first place on social50 to a f… https://t.co/Pu1MqlMenJ
408 followers     INDIA ➡️ UK     Reply Retweet Favorite
RT @JARMYFANBASE: Admin can never get used to the power this fandom holds☺️💜 Thank you everyone! このファンダムのパワーにはいつも驚かされます💜 ==========… https://t.co/50SIyerG0O
149 followers     Eastwood City     Reply Retweet Favorite
RT @baekonized: i noticed that there are a lot of professionals in the a'tin fandom. there are teachers, attorneys, nurses, enginee… https://t.co/LjkcTFt6OV
186 followers     Manila City, National Capital     Reply Retweet Favorite
RT @nvverfeelincute: i won't hype indonesian nsd if u post it rn. so sorry but we need to respect other fandom sksksks😗🖖
1,088 followers     idk     Reply Retweet Favorite
RT @taemworks: we kinda behind in twt mention stats, so pls tag @BTS_twt because no way we lose our first place on social50 to a f… https://t.co/Pu1MqlMenJ
151 followers     Reply Retweet Favorite
i fvcking hate this nevies × orbits fanwars fuck u for the both fandom, both of you are shits, gidle and loona don't deserve yall bye.
14 followers     nct + idalso     Reply Retweet Favorite
RT @taemworks: we kinda behind in twt mention stats, so pls tag @BTS_twt because no way we lose our first place on social50 to a f… https://t.co/Pu1MqlMenJ
14 followers     Future Namkanda     Reply Retweet Favorite
RT @idolfess: -idol “Kami kehilangan grup yang kami cintai hanya dalam waktu 10 menit.” K-oneit sampai banyak minta bantuan ke… https://t.co/hWHcVZ0c1S
345 followers     Pluto     Reply Retweet Favorite
RT @HAPPYLATAE: Retweet and Reply '@BTS_twt' we ain't gonna let anyone to take their crown specially when its that fandom who mocke… https://t.co/T6EMtx1ugM
469 followers     Reply Retweet Favorite
RT @taemworks: we kinda behind in twt mention stats, so pls tag @BTS_twt because no way we lose our first place on social50 to a f… https://t.co/Pu1MqlMenJ
13 followers     Reply Retweet Favorite
RT @FreckledLappy: How many RT can giraffe onsie Nice Lapis (Lappy)get? come on Steven Universe fandom https://t.co/UriH0px9rj
250 followers     Reply Retweet Favorite
RT @taemworks: we kinda behind in twt mention stats, so pls tag @BTS_twt because no way we lose our first place on social50 to a f… https://t.co/Pu1MqlMenJ
2,217 followers     Reply Retweet Favorite
@spaceponds Same, i don’t really enjoy the fandom nowadays especially with the > meme, too far & i was upset by one of them
1,028 followers     Reply Retweet Favorite
RT @SidaurSana: OK???? FUNNY THEN WHY ARE YOU CHECKING OUT A SIDNAAZIAN PAGE..BHAAGO APNE FANDOM MEIN. TA TA BYE BYE 😌🕊 https://t.co/srPpCc34S8
94 followers     Reply Retweet Favorite
RT @taemworks: we kinda behind in twt mention stats, so pls tag @BTS_twt because no way we lose our first place on social50 to a f… https://t.co/Pu1MqlMenJ
68 followers     London, England     Reply Retweet Favorite
RT @taemworks: we kinda behind in twt mention stats, so pls tag @BTS_twt because no way we lose our first place on social50 to a f… https://t.co/Pu1MqlMenJ
495 followers     Joon nation 🦀     Reply Retweet Favorite
RT @mochiyeonbear: @tatataebwi @BTS_twt ⚠️ VOTING ⚠️ The other fandom is quickly catching up so KEEP VOTING!! LET’S WIN @BTS_twt TH… https://t.co/gXOFpKQgUb
226 followers     BTS' heart     Reply Retweet Favorite
RT @taemworks: we kinda behind in twt mention stats, so pls tag @BTS_twt because no way we lose our first place on social50 to a f… https://t.co/Pu1MqlMenJ
3,041 followers     Namkanda     Reply Retweet Favorite