Start Tracking

Recent tweets for "tak"

Tak kan la nak lelap kat sini pulak.
353 followers     Reply Retweet Favorite
@velionaver NIE BO czy ja rozumiem jakkolwiek dzialanie tego czegos ? nie ! ale czy wyglada fajnie ? t… https://t.co/bVIJCOVfgo
807 followers     phosphophyllite apologist     Reply Retweet Favorite
RT @khabrainpak: آسڑیلیا میں ایک دہائی تک حکومت کرنے والی کنزر ویٹو پارٹی کو شکست https://t.co/zoW5HmICMD
6,288 followers     Pakistan     Reply Retweet Favorite
RT @RazakZaha: Siapa yg dah lama tak ke The Curve, jgn terkejut tengok ni. Ni adalah antara benda yg kena tahu tentang benda alah… https://t.co/ClGYtSccR0
176 followers     Malaysia     Reply Retweet Favorite
RT @TygodnikNIE: Tak wieje, że Pawłowska zaraz znowu zmieni partię.
0 followers     Reply Retweet Favorite
RT @IbnoeAhmad4: Jika tak menghormati bangsa ini silahkan hengkang dari Indonesia,,... Kedubes Inggris sdh membuat gaduh bangsa ini… https://t.co/rpfiLDJ9bf
599 followers     Reply Retweet Favorite
@DoopaSheya Totalnie jestem typem człowieka, który na pytanie pierwsze mleko czy płatki odpowie raz to raz to. Wiec… https://t.co/IPum7uWhds
12 followers     Rzeszów, Polska     Reply Retweet Favorite
@pkfkbye aduuu ape je akk tak kasi . nk duit raye un akk kasi😌
621 followers     Reply Retweet Favorite
Punya takut sampai tak gerak langsung , kaku
481 followers     Kuala Pilah, Negeri Sembilan     Reply Retweet Favorite
@Me_010747 สนใจ
30 followers     Reply Retweet Favorite
@sxng_tak แอดไลน์มาค่ะ
2,873 followers     Reply Retweet Favorite
RT @Injang_Nation: Contoh propaganda yang berjaya adalah: 60 tahun tak serik. 22 bulan serik, takmau dah la, cukup-cukup la, jangan bagi dah.
161 followers     Malaysia     Reply Retweet Favorite
RT @ihopopodloge: kiedy zrozumiałaś, że nie ważne co zrobisz i tak będziesz dla wszystkich ostatnią opcją <<<
145 followers     Reply Retweet Favorite
RT @pedoqpop: Pakar ular, patut pergi spital ke tak ni https://t.co/lQ2XOXZ3Do
978 followers     Ampang     Reply Retweet Favorite
Satu hal penting dalam cinta, jangan berikan ruang di hatimu pada seseorang yg bahkan tak berusaha tuk tinggal di dalamnya.
11 followers     Reply Retweet Favorite
RT @MunawarTeam_: Kesi munawar fan ho ? Ek v tweet nahi kiya ab tak !! @SanamSyed17 MUNAWAR ERA BEGINS
584 followers     Malegaon MIDC, India     Reply Retweet Favorite
RT @LagaCawan: Tak nak gamit nostalgia buat keputusan bodoh masa jadi Menteri Pertahanan ni sekali ke? https://t.co/383NeEidLN https://t.co/q8KZxTlYyS
318 followers     Shah Alam     Reply Retweet Favorite
RT @LAIKSABIRU: ⠀ ⠀ Gafian melihat barisan sebelum akhirnya bersuara untuk mengawali perkenalan grupnya. "HANA DUL SET . . .… https://t.co/xr6KfmQBAv
210 followers     ㅤ ㅤ 𝗠𝗶𝘆𝗮𝗺𝗼𝘁𝗼 𝗞𝗮𝘇𝘂𝗸𝗶 (𝗚𝗮𝘄𝗮𝗶𝗻) 𝗔𝗻𝗱𝗿𝗲𝗮𝘀 ㅤ ㅤ 2001ㅤ ㅤ NSFWㅤ ㅤ ㅤ     Reply Retweet Favorite
RT @nadiazaman__: My mom was a Chinese before converted to Islam. She sacrificed almost everything, the worst part is her family. To… https://t.co/IZNrd92j6Z
239 followers     Reply Retweet Favorite