Start Tracking

Recent tweets for "“bimbo"

love it when a name idea i had gets so ruined by my family** to the point that i don't even wanna use it anymore,,,… https://t.co/IvO2yXQnUE
1,601 followers     it/fae/they/he/she     Reply Retweet Favorite
amo tanto las madalenas de Bimbo
10 followers     idk     Reply Retweet Favorite
RT @lpadish: THIS. ✊🏻 Pamela is owed so many apologies, & deserves respect. I hate the bimbo labeling. And she was treated like… https://t.co/PiMVz8ZnO0
4,428 followers     New York, USA     Reply Retweet Favorite
RT @cooIboobs: let’s hear it for chickpeas https://t.co/OLQ8E0DiOT
2,217 followers     Lon Lon Ranch     Reply Retweet Favorite
All these other images of bimbo have been created by men. Who runs the tags? Who directs and produces the movies an… https://t.co/NAoITwemf2
19 followers     🇬🇧     Reply Retweet Favorite
You see a hyperfeminine woman smiling and think she's stupid and slutty? That says more about you than me tbh... le… https://t.co/PTCU2wluqy
19 followers     🇬🇧     Reply Retweet Favorite
The regular girl, the sporty girls, the pick mes, the conservative religious girl, the edgy girl, the clean girl, t… https://t.co/At9ruAVwvZ
19 followers     🇬🇧     Reply Retweet Favorite
Or a bimbo tbh. And it just caused more problems coz actual kogals were perceived as easy so men would molest/sexua… https://t.co/5hwr6GOxcQ
19 followers     🇬🇧     Reply Retweet Favorite
ur so unserious man coming under someones tweet to argue and then saying this stupid ass shit when they dont agree… https://t.co/lRc6wAoR7a
89 followers     17     Reply Retweet Favorite
I love bimbo & gyaru life!! Nobody can take that away from me!!! 🥰❤️💗❤️ https://t.co/v4nxkMD5O6
513 followers     inna di dancehall     Reply Retweet Favorite
@ShadowR40588832 @bimbo_corex @PoggiHoracio @JVA_FanBoy01 Nah bro let her be, she know deep down but either she tro… https://t.co/dYJPLkK8lB
0 followers     Reply Retweet Favorite
@bee_bimbo_ @Goob999 @WholeHeccinMood I also tried it and did not enjoy it, it was hecking bitter af
174 followers     Ontario, Canada     Reply Retweet Favorite
Acabo de solucionar todos mis problemas con un pan bimbo artesano.
468 followers     Jujuy, Argentina     Reply Retweet Favorite
RT @Giulia22tr: UN BIMBO MINUSCOLO 🥹 https://t.co/oKx8XqUHOy
80 followers     Reply Retweet Favorite
@jilevin Bimbo
164 followers     United States     Reply Retweet Favorite
@amuse virtue-signalling how much of a bimbo loser she is.
5 followers     Reply Retweet Favorite
@FaithRubPol Bimbo has been gargling Moonshine again.
935 followers     Pennsylvania, USA     Reply Retweet Favorite
@AmaiKyoki The semblance is uncanny af
46 followers     In a clown car where else??     Reply Retweet Favorite
Las Donitas Bimbo en 29 pesos https://t.co/2Ml8K0ZN6i
198 followers     Reply Retweet Favorite